Dělejte obsahový marketing profesionálně.
Plánujete nebo vlastníte magazín, blog, e-shop, obsahový web, nebo nabízíte služby online či sbíráte kontakty? Chcete si budovat vztah se zákazníky, prohloubit důvěru ve váš brand, podporovat svůj byznys i jinak než jen drahou placenou reklamou nebo objevit i další kanály pro svůj web? S tím vším vám může pomoci obsahový marketing.
Sepsal jsem vše, co znám z praxe a co k profesionálnímu obsahovému marketingu budete potřebovat, tak, abyste měli všechny teoretické i praktické informace pohromadě. Zapomeňte na brožury vydávané za knihy i na lákavé nadpisy ukrývající bezcenný obsah. Tento e-book je bez nadsázky kompletní příručka, pomocí které se můžete dát hned do praxe. A aby byla opravdu kompletní, přidal jsem i několik doplňujících materiálů, které vám vstup do světa obsahového marketingu ulehčí, i když jste v tomto oboru naprostý začátečník. Jejich výčet najdete jako Bonusy níže.

V e-booku se dozvíte
- Co je to obsahový marketing
- Co je to kvalitní obsah a jak ho tvořit
- Jaké formy a typy obsahu existují
- Jakých cílů můžete pomocí obsahu dosahovat a jak na to
- Co je to obsahový audit a jak si jej vypracovat
- Všechny způsoby práce s obsahem
- Jak obsah dostat do vyhledávačů a jak ho zviditelnit
- Co obnáší obsahová strategie a jak ji sestavit
- Možnosti propagace obsahu
- Jak lze měřit obsah
Bonusy k e-booku
K e-booku náleží navíc tyto doplňující materiály:
- 2 checklisty, pomocí kterých si pohlídáte tvorbu nového webu, redesign stávajícího webu i tvorbu jednotlivých článků
- 2 plnohodnotné ukázky analýzy klíčových slov, které se v praxi skutečně používají
- Šablona pro obsahový audit, kterou sám používám
- 4 ukázky vypracovaných marketingových person
Ukázky
Podívejte se na pár stránek z e-booku.
Autor

Jmenuji se Milan Zeman a jsem digitální marketér a obsahový stratég.
Obsahovému marketingu se věnuji od roku 2016. Za tu dobu jsem měl možnost vést různé obsahové kampaně, které zahrnovali blogy, magazíny, sociální sítě, e-mailing i placenou reklamu. Mám za sebou úspěšné i neúspěšné strategie. Z těch úspěšných to byly kampaně pro společnosti jako Office Depot, Rock Point, Caterings.cz, Contipro, IVT a další. Více o mně v mé online vizitce.