skip to Main Content

Dělejte obsahový marketing profesionálně.

Plánujete nebo vlastníte magazín, blog, e-shop, obsahový web, nebo nabízíte služby online či sbíráte kontakty? Chcete si budovat vztah se zákazníky, prohloubit důvěru ve váš brand, podporovat svůj byznys i jinak než jen drahou placenou reklamou nebo objevit i další kanály pro svůj web? S tím vším vám může pomoci obsahový marketing.

Koupit e-book

Sepsal jsem vše, co znám z praxe a co k profesionálnímu obsahovému marketingu budete potřebovat, tak, abyste měli všechny teoretické i praktické informace pohromadě. Zapomeňte na brožury vydávané za knihy i na lákavé nadpisy ukrývající bezcenný obsah. Tento e-book je bez nadsázky kompletní příručka, pomocí které se můžete dát hned do praxe. A aby byla opravdu kompletní, přidal jsem i několik doplňujících materiálů, které vám vstup do světa obsahového marketingu ulehčí, i když jste v tomto oboru naprostý začátečník. Jejich výčet najdete jako Bonusy níže.

V e-booku se dozvíte

  • Co je to obsahový marketing
  • Co je to kvalitní obsah a jak ho tvořit
  • Jaké formy a typy obsahu existují
  • Jakých cílů můžete pomocí obsahu dosahovat a jak na to
  • Co je to obsahový audit a jak si jej vypracovat
  • Všechny způsoby práce s obsahem
  • Jak obsah dostat do vyhledávačů a jak ho zviditelnit
  • Co obnáší obsahová strategie a jak ji sestavit
  • Možnosti propagace obsahu
  • Jak lze měřit obsah

Bonusy k e-booku

K e-booku náleží navíc tyto doplňující materiály:

  • 2 checklisty, pomocí kterých si pohlídáte tvorbu nového webu, redesign stávajícího webu i tvorbu jednotlivých článků
  • 2 plnohodnotné ukázky analýzy klíčových slov, které se v praxi skutečně používají
  • Šablona pro obsahový audit, kterou sám používám
  • 4 ukázky vypracovaných marketingových person

Ukázky

Podívejte se na pár stránek z e-booku.

Autor

Ing. Milan Zeman - autor ebooku

Jmenuji se Milan Zeman a jsem digitální marketér a obsahový stratég.

Obsahovému marketingu se věnuji od roku 2016. Za tu dobu jsem měl možnost vést různé obsahové kampaně, které zahrnovali blogy, magazíny, sociální sítě, e-mailing i placenou reklamu. Mám za sebou úspěšné i neúspěšné strategie. Z těch úspěšných to byly kampaně pro společnosti jako Office Depot, Rock Point, Caterings.cz, Contipro, IVT a další. Více o mně v mé online vizitce.

Objednávka e-booku

Back To Top