skip to Main Content

Proč jsou Instagram sledující důležití?

Instagram není jen tak ledajaká platforma sociálních médií. Pro mnoho uživatelů, zejména mladší generace, je zdrojem obživy a prostoru k dýchání.

Ať už jde o osobní, společenské nebo profesní vztahy, tato mediální platforma se stala základním kamenem pro každého. Instagram je centrem aktivit od navazování kontaktů a podpory prodeje až po sdílení talentů a navazování přátelství.

Proč jsou Instagram sledující důležití?

A v jádru všech těchto aktivit leží počet sledujících. Pokud jste součástí komunity Instagramu, jistě víte, jakou důležitost má počet sledujících. Pro jednotlivce i značky je počet sledujících zdrojem pýchy a každý sní o tom, aby mu počet sledujících na Instagramu rostl.

Nejvýznamnější lidé a značky na Instagramu se mohou pochlubit největším počtem sledujících. Počet sledujících je symbolem relevance, popularity a důležitosti. Proč má ale toto číslo takový význam, je často kladenou otázkou. Dovolte nám tedy, abychom vám na ni odpověděli!

Pokud chcete rychle a bezpečně růst můžete využít služeb Kupfollowers.cz

Kupfollowers.cz poskytuje kvalitní sledující, které Vám tato služba bezpečně přičte do pár minut. Služba také nabízí další služby pro různé sociální sítě od sledujících, likes až po views a to nejen pro Instagram. 

Přínos sledujících na Instagramu

Mnozí se domnívají, že statistika sledujících je pouze číslo, které nemá význam pro marketingovou strategii vaší značky. Do jisté míry jsou jiné metriky přesnějším ukazatelem prosperujícího profilu na sociálních sítích, ale počet sledujících je víc, než se na první pohled zdá. Matematicky se může jednat o kombinaci číselných údajů, ale logicky se toto číslo rovná zisku. Zde je důvod, proč tomu tak je.

1. Více sledujících, větší důvěryhodnost

Před dvaceti lety byly sociální sítě pro mnohé jen zdrojem zábavy. Nyní je však uznáván jejich ekonomický potenciál a mnoho podniků si tento potenciál uvědomuje. Postupem času začínají značky chápat význam sociálních médií ve svém marketingu a uplatňují je. Zejména Instagram.

Vzhledem k tomu, že insta je vlivná platforma, podniky ji využívají k rozšíření sféry svého vlivu. Až 80 % uživatelů insta sleduje firemní účet, ale to, do jaké míry toho může značka využít, závisí na celkovém počtu sledujících, které se jí podaří získat. Pro prodej i budování profesionálních vztahů je mít velký počet sledujících zásadní.

Díky sledujícím totiž podnik vypadá důvěryhodněji. Pro uživatele jsou zdrojem důvěryhodnosti. Zákazníci mají tendenci důvěřovat těm značkám, které si již sledující vybudovaly. Berou je vážněji.

Existují například dvě značky; jedna má jen tucet sledujících, zatímco druhá překročila tisícovku. Komu myslíte, že budou uživatelé více důvěřovat? Ta s vyšším počtem sledujících bude působit, že jí lidé více důvěřují nebo že je důvěryhodnější. Je to proto, že pro lidi je snadné nakoupit u značky, kterou již ostatní sledují, důvěřují jí nebo ji doporučují. Tato důvěryhodnost je jedním z důvodů, proč se stránky s recenzemi staly v roce 2022 významnými. Pro podniky v určitých nikách, jako jsou restaurace nebo hotely, to může být rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.

V podstatě se toto číslo rovná efektivitě, s jakou jsou objednávky zadávány. Čím vyšší je číslice, tím méně času je potřeba k dokončení nákupu. Takže bez ohledu na to, jak skvělý je váš obsah, pokud chcete působit autenticky a inkasovat více prodejů, měl by to vyjadřovat počet sledujících.

2. Více sledujících, více peněz

Důvěryhodnost může být pro podniky nejvýznamnějším důvodem, proč mít značný počet sledujících. Ale pro jednotlivce, jako jsou influenceři, je více sledujících potřeba pro větší slávu a peníze. Pokud jste na insta nějakou dobu, určitě jste viděli blogery a celebrity, kteří propagují jiné značky. Nedělají to zadarmo!

Každý sponzorovaný příspěvek, který jednotlivec spustí za účelem propagace produktu nebo služby, je spojen s určitou kompenzací. Právě zde vstupuje do hry počet sledujících. Čím vyšší počet sledujících daná osoba má, tím více si může za spolupráci účtovat.

U influencerů na jejich sledovanosti hodně záleží, protože právě díky tomu jsou pro značky a společnosti životaschopní. Ke spolupráci jsou oslovováni na základě toho, kolik lidí je sleduje, a také podle míry jejich zapojení.

Pokud tedy chcete být osloveni pro influencer marketing a získat zdarma spolu s dalším příjmem za příspěvek, musíte toto číslo na svém profilu zvýšit. Také všichni vaši sledující nemohou být falešní. Na vašem profilu musí být stále přirozená angažovanost. Značky si ověřují pravost profilu, než někoho osloví, aby se stal jejich ambasadorem.

3. Více partnerských prodejů

Jedná se o podobnou činnost jako influencer marketing, protože také vyžaduje propagaci produktu nebo služby. V tomto přístupu však nejste placeni za příspěvek. Místo toho účet vydělává peníze, když je jím nahraný odkaz otevřen kliknutím a vede k prodeji.

Jedná se o takzvaný affiliate marketing. Při něm se na Instagramu zveřejňují odkazy, které mají generovat větší návštěvnost. I k tomu je potřeba vyšší počet. Čím více sledujících máte, tím více kliknutí budete moci získat. A pokud si některý z vašich sledujících nakonec z tohoto odkazu něco koupí, získáte podíl z příjmů.

Mít více sledujících tedy zvyšuje výdělečný potenciál účtu. Kromě toho otevírá dveře k účasti v rozsáhlejších partnerských programech.

4. větší vliv

Probrali jsme, proč je zvyšování počtu sledujících na insta zásadní pro vydělávání peněz. Ne všichni jednotlivci si však přejí vydělávat prostřednictvím insta. Proč si tedy myslíte, že chtějí, aby se laťka jejich sledujících zvyšovala?

Najdete mnoho účtů, které nechtějí vydělávat na sledujících. Místo toho usilují o velký počet sledujících jen proto, aby získali vliv. Znamená to pro ně příležitost být myšlenkovým vůdcem, více sledujících znamená také více lidí, které mohou zapojit, nebo prostě větší moc.

Jde jim jen o to, aby se prosadili. Může to být z jakéhokoli důvodu; zvýšit povědomí o nějaké věci, věnovat se charitě nebo získat společenský či politický vliv. Bez ohledu na důvod však potřebují silné následovníky, aby mohli své poselství rozšířit mezi širší publikum.

Čím vyšší počet sledujících mají, tím více lidí budou moci oslovit a ovlivnit. Navíc bude snadné jejich slova zesílit, protože uživatelé budou znovu sdílet a označovat ostatní. Tím se vytvoří řetězec a pomůže získat větší publicitu.

Pokud tedy chcete mít vliv a využít efektu sněhové koule, bude pro vás výhodné mít velkou základnu sledujících. Vyvolá vlny a ještě více následovníků. Může také vést k větší zpětné vazbě a budování sociálních a profesních vazeb.

5. Lepší zážitek

Probrali jsme význam sledujících pro podniky, influencery a další jednotlivce, ale nedotkli jsme se toho, proč je to pro uživatele klíčové. Pojďme tedy konečně pochopit, proč je počet sledujících zásadní i pro ostatní.

Pro někoho, kdo si přeje na Instagramu jen procházet a bavit se, je počet sledujících důležitý, protože vede k příjemnějšímu zážitku. Sledování značek a influencerů s velkým počtem sledujících znamená pro uživatele možnost vzájemné interakce a většího zviditelnění,

Čím více lidí je na účtu, tím více komentářů, opětovného sdílení a označování se děje, což je pro ostatní uživatele interaktivní. Uživatelé Insta tedy milují velké množství sledujících, protože jim to usnadňuje následování stáda.

Proto ve chvíli, kdy uživatel navštíví profil na Insta, jeho první pohled směřuje na počet sledujících. Důležitý je samozřejmě i obsah, profilová fotografie a mřížky, ale to vše přichází až poté. Sledující vědí, že čím vyšší je počet, tím zábavnější a poutavější bude účet sledovat.

Nakonec je pro většinu lidí jediným důvodem, proč mají účet, interakce, a k tomu potřebují, aby se k nim ostatní sledující připojili. Proto čím více sledujících na účtu vidí, tím více jsou nadšeni a sami stisknou tlačítko sledovat, aby se mohli okamžitě socializovat.

Sledující a další sledující…

Ať už se tedy jedná o touhu po přítomnosti na sociálních sítích, zvýšení prodeje nebo affiliate odkazů, vytvoření vlivu nebo zvýšení návštěvnosti, pro všechny je zásadní budování angažované základny sledujících. Uvedli jsme pouze pět významných důvodů, proč jsou sledující na Instagramu zásadní, ale existují i další výhody.

Proto je v tomto digitálním světě, kde sociální média stále více zvyšují svůj podíl, udržování počtu sledujících na pozitivním sklonu zásadní zejména pro podniky. Digitální marketéři musí vybrousit své strategie a řídit je tak, aby získali více sledujících!

Závěr

Po přečtení výše uvedených výhod by žádný uživatel neměl nechat svou digitální přítomnost bez dozoru. Pokud tedy váš počet sledujících na Instagramu není tak solidní, doufáme, že podniknete kroky a stanovíte si za cíl postupné budování svého vlivu. S tím, jak se Instagram den ode dne zvětšuje. Je nejvyšší čas získat na něm více sledujících, jinak přijdete o příležitosti.

Pamatujte, že čím větší bude vaše publikum na Instagramu, tím více příležitostí získáte a tím více porostete. Navíc po dosažení určitého vrcholu bude váš účet díky opětovnému sdílení a označování sám sklízet ovoce.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Back To Top